vineri, 25 iunie 2010

Solutie pentru ochi sensibili

Avand in vedere ca majoritatea dintre noi trebuie sa se machieze zilnic pentru a fi prezentabile la job, sau pur si simplu pentru a se simti mai bine in pielea lor, este evident ca trebuie sa ne si demachiem zilnic.
Nu stiu cum e pentru voi, dar pentru mine este o corvoada. Si nu (numai) pentru ca mi-e pur si simplu lene sa ma demachiez dupa o zi lunga de munca, ci si pentru ca plang de fiecare data cand o fac.


Am ochii sensibili, si am incercat o gramada de produse pentru demachiat care sa nu imi inroseasca ochii si sa imi dea lacrimile. Sunt convinsa ca si printre voi sunt multe fete cu aceeasi problema.
Solutia am gasit-o dupa ce am observat ca cel mai repede ma demachiez cu o lotiune bifazica (pe baza de apa si ulei), reducand astfel timpul cat ochii sunt iritati. Si, evident, solutia a venit tot din ingrediente naturale. Uleiul demachiant din samburi de strugure este extraordinar, dar pentru mine era tot putin cam dur. Asa ca.... l-am inmuiat!!!
Vreti sa stiti cum? Simplu. Cu apa. Nu, nu cu apa de la chiuveta (de la atata clor, probabail ramaneam oarba), ci cu apa de flori de portocal. Daca stiti cum miroase floarea de portocal, atunci va dati seama ce placuta este aceasta apa. Eu o folosesc frecvent ca tonic pentru fata.

Trbuie sa incercati ca sa ma credeti, dar combinatia dintre ulei natural (eu folosesc de struguri, dar se poate si de migdale, avocado, sau argan, depinde de preferinte) si apa florala (la fel, se poate folosi si apa de trandafir, sau alta apa florala) este minunata pentru ochii sensibili.
Nu mai lacrimez cand ma demachiez, nu mai am ochii rosii, si, cel mai important, curata foarte bine machiajul, chiar si mascara waterproof.

Incercati si voi acasa sa combinati un ulei natural cu o apa florala si vedeti daca rezultatele va satisfac. Evident, apoi va puteti rafina reteta...

Eu astept parerile voastre cu privire la retetele home-made de ingrijire, si, de ce nu, retetele in sine, daca nu cumva vreti sa le pastrati secrete....

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Parerea Dumneavoastra conteaza...