miercuri, 7 iulie 2010

Trusa de vacanta

Nu-i asa ca atunci cand plecam in vacanta vrem sa punem rotile la sifonier si sa-l luam cu noi? Ei bine, cel putin eu asa fac. Evident, la fel se intampla si cu dulapiorul cu cosmetice.
Vreti sa stiti cum fac eu bagajele? Eu pun haine in bagaje, sotul meu vine si mai scoate cate una cand eu nu vad. Eu pun alta haina in loc, si el scoate. Si tot asa, pana ma mir si eu cum de se mai inchide geanta. Noroc de al meu sot. Evident, la cosmetice nu se baga, ca nu e treaba lui. Asa ca am nevoie de ajutorul vostru sa alcatuim impreuna trusa de cosmetice necesare in vacanta.


Sa va povestesc ce imi iau eu cu mine in vacanta, si va rog sa adaugati voi ceea ce am omis eu.

Sa incepem cu inceputul. Trusa de igiena (gel de dus, sampon, antiperspirant), evident esentiala, dar nu vreau sa intram in detalii aici, deoarece este destul de evidenta pentru toata lumea.

In privinta cosmeticelor, eu incerc sa ma limitez la un demachiant (chiar daca nu va machiati, e pentru curatare), o crema hidratanta, si neaparat crema cu protectie solara (chiar si iarna), de preferat cu factor de protectie ridicat, deoarece pielea fetei este mai sensibila (eu am cu SPF 40).
Eu iau si tonicul cu mine, deoarece am devenit dependenta de apa de flori de portocal, dar petru cele care nu folosesc zilnic tonic, presupun ca nu este esential.

In privinta fardurilor, eu incerc pe cat posibil sa nu ma machiez in vacante, mai ales datorita locului in bagaje, dar, evident, iau cu mine fardul de ochi preferat, mascara si mai ales fond de ten mineral (are si factor de protectie solara datorita oxidului de zinc), eventual si un gloss. Si atat. Chiar daca sunt tentata sa iau mult mai multe, am observat din experienta ca cele enumerate sunt suficiente chiar si pentru o seara romantica intr-un restaurant elegant.

Si acum, doamnelor, astept completari, sau, eventual, variante mai scurte (daca ati gasit voi o solutie sa luati mai putin de atat, sotul meu va va fi vesnic recunoscator pentru bagajele mai putine).

1 comentarii:

  1. Ahh! Eu la cosmetice fac asa cum faci tu la valiza cu haine :) Sunt convinsa ca nici tu nu imbraci decat vreo trei. Dar le ai acolo... sa fie!
    Pe langa trusa imensa de unguente-medicament: intepaturi, arsuri (B-Panthenol forte), Claritine (alergii),monstruleti peste noapte pe fata (Brevoxyl) si inca cateva de care nu-mi amintesc acum (trebuie sa-mi revad dulapul cu tot arsenalul) vine trusa pentru concediul de vara. Cum pt familia mea acesta inseamna mult soare si apa sarata... e logic ca SPF-ul mare e de baza (pt fata), iar pt corp cat mai mult "aramiu" accentuat de uleiul de masline extravirgin/presat la rece + multa vitamina A. (500ml ulei cu vreo 10 sticlute vit.A) Daca mi-ar incape in valiza si robotul sa-mi fac suc de morcovi pentru corp as fi cea mai fericita. ;)

    RăspundețiȘtergere

Parerea Dumneavoastra conteaza...