vineri, 5 octombrie 2012

Alimente care ard caloriile

15 Superalimente pentru stimularea metabolismului

Nu am fost nicioadata adepta dietelor pentru slabit, deoarece nu au efect pe termen lung, pot cauza grave carente nutritionale, care se reflecta in starea noastra - lipsa de energie, nervozitate, frustrare, piele terna, ochi obositi etc. Sunt de acord cu dieta in cazul in care avem nevoie sa slabim rapid 3-4 kg, cu conditia sa revenim ulterior la o alimentatie corecta. Cu exceptia problemelor hormonale, digestive, consider ca putem slabi si sa ne mentinem greutatea si sa ne simtim bine doar avand o alimentatie diversificata, echilibrata, sa avem simtul masurii si sa facem macar putina miscare. Secretul pierderii in greutate consta in alegerea alementelor corecte, conform celebrului Dr.Oz Potrivit acestuia, cele 15 alimente care stimuleaza metabolismul, ne micsoreaza talia si ne confera o minunata stare de bine sunt: FASOLEA
Bogata in fibre alimentare insolubile, ceea ce inseamna ca jumatate din caloriile consumate nu pot fi asimilate de organism. Reduce nivelul zaharului din sange, ajuta la arderea grasimilor. SEMINTELE DE PIN
Contin acid pinoleic, o grasime naturala care stimuleaza cei doi hormoni care alerteaza creierul ca stomcul este plin - cholecystokinina si glucagonul. Un studiu a relevat faptul ca femeile care consumau acid pinoleic au prezentat o dorinta scazuta de a manca, iar cantitatea de mancare a scazut cu 36%. De asemenea, aceste nuci minuscule contin cel mai mare procent de proteine fata de orice alte tipuri de seminte. Eu le-am gasit la Kaufland la un pret foarte accesibil, in plus sunt indispensabile pentru un sos pesto delicos. CEAIUL DE FENICUL
Are proprietati detoxifiante, are o aroma care stabilizeaza gustul si reduce poftele. Stimuleaza digestia, facilitand absorbtia nutrientilor si reducand depunerea grasimilor. CIUPERCILE
Contin o cantitate mare de fibre. Sunt delioase alaturi de mancaruri din carne, inlocuind cu succes garniturile pe baza de carbohidrati - cartofi, paste, orez. MERELE
Constituie o gustare perfecta inainte de masa (cel putin ½ ora inainte de masa!!) Contin fibre solubile - pectina, care reduce cantitatea de zahar si calorii absorbite in sange dupa masa. Previne astfel diabetul de tip II si reperzinta o gustare potrivita pentru cei care vor sa slabeasca. Pectina reduce depunerea grasimilor si previne scaderea nivelului zaharului din sange. AVOCADO
Va ajuta sa scapati de burtica, datorita continutului de grasimi mononesaturate! Constituie o excelenta sursa de energie. CETONA DE ZMEURA (raspberry Ketone)
O enzima extrasa din zmeura, care regleaza adiponectina, o proteina ce controleaza metabolismul. Ajuta la arderea grasimilor acumulate in celule. Se recomanda o doza zilnica de 100mg, echivalentul a 41 kg de zmeura proaspata. In farmacii si magazine naturiste gasiti acest supliment. CHILI
Capsaicina din acesti ardei picanti, stapaneste apetitul. De asemenea, creste temparatura corpului, stimuland astfel metabolismul. OTETUL
Otetul incetineste absorbtia carbohidratilor si stabilizeaza nivelul zaharului in sange. De asemenea, incetineste trecerea alimentelor in stoc, mentinand senzatia de satietate pentru mai mult timp. SCORTISOARA
Acest condiment delicios incetineste trecerea alimentelor prin stomac. Reduce nivelul zaharului din sange, stimuland metabolismul glucozei. Savurati acest condiment in fulgii de ovaz, orezul cu lapte si chiar in cafea. SEMINTELE DE CHIA
Sunt foarte bogate in fibre foarte solubile in apa, care confera senzatia de satietate. Au proprietati de scadere a colesterolului si previn absorbtia grasimilor. Mai multe despre acest aliment minune gasiti AICI CEAIUL VERDE
Va ajuta sa va simtiti satui intre mese. Consumul regulat de ceai verde previne depunerea grasimii in exces, in special pe abdomen, regleaza hormonii „apetitului”, stapaneste poftele culinare. SEMINTELE DE DOVLEAC
Bogate in Omega3, reduc abilitatea corpului de a stoca grasimile. Sunt bogate in proteine si magneziu, care reduc foamea si intaresc muschii. Mancati-le ca atare, ca o gustare sau intr-o salata de legume. LINTEA ROSIE
Bogate in proteine si fibre. O cana de linte asigura ¾ din necesraul zilnic de fibre. PEPENELE ROSU
Un studiu recent a aratat ca femeile care au consumat alimente bogate in apa au pierdut in greutate cu 33% mai mult in primele 6 luni, fata de femeile care au avut o dieta saraca in grasimi. Contine vitaminele A si C, antioxidanti si glutation, care intareste sistemul imunitar. Sursa Articol: www.droz.com Sursa photo: www.droz.com, www.care2.com

Reacţii:

1 comentarii:

Parerea Dumneavoastra conteaza...