luni, 25 februarie 2013

Masajul care topeste celulita


Ce masaj simplu, care il putem realiza singure, rapid si accesibil ne scapa de celulita si ne face pielea mai ferma...?
Raspunsul este "ventuza din silicon", utilizata timp de 10-15 minute zilnic in automasaj, in timp ce ne relaxam in fata televizorului sau in timpul unei bai.
Intrigant si poate prea frumos sa fie adevarat..;)...
Insa secretul consta in constanta si perseverenta, chiar daca 10-15 minute la inceput par floare la ureche, in cateva zile gasim scuze si pretexte pentru amanari.
Spun asta din proprie experienta..:)
Am descoperit ventuza multi ani in urma, intr-o farmacie din Chisinau, am luat-o din curiozitate si pentru ca mi se parea mie ca am nevoie de masaj anticelulitic, ca de obicei, mania noastra...
Ulterior m-au rugat prietenele sa le aduc si lor, iar mai tarziu am importat direct.
Neavand de fapt o problema reala si nefiind motivata sa perserevez, am abandonat utilizarea zilnica, insa nu mi-a lipsit niciodata din casa, pentru cazurile in care aveam o zi de "Home Spa".
Acum, pentru ca vine vara, pentru ca excesele alimentare s-au depus usor inestetic, a trebuit sa gasesc o solutie la indemana - ventuza, peste care, intre timp se pusese praful.
Am fost motivata sa o readuc in ritualul meu zilnic mai ales dupa ce am discutat cu o doamna cu 3 copii si proaspata mamica :) care avut rezultate minunate utilizand zilnic automasajul cu ventuza, anterior facuse 2 ani de vaccum, iar intr-o singura luna a obtinut aceleasi rezultate, cu costuri muuult mai mici si fara mari eforturi. Doamna despre care v-am mentionat, s-a reintors si la servici, chiar daca are copilul inca mic.
Pentru mine personal este un exemplu de urmat!
Mereu am considerat ca numarul copiilor si programul zilnic incarcat nu ar trebui sa fie o scuza pentru a ne neglija sau a renunta la preocuparea pentru aspectul fizic.

Metoda pe care am descoperit-o recent si care este cea mai comoda pentru mine este utilizarea ventuzei in timpul baii. In acest fel nici nu ma plictisesc cat stau in baie, iar substantele nutritive din ulei sunt absorbite mai bine, intrucat porii sunt deschisi, in plus, cand ies din cada pielea este deja hidratata, fara sa fie uleioasa :)
Acest tip de masaj este foarte asemanator cu masajul cu vacuum realizat la salon. Prin intermediul acestuia sunt stimulate oxigenarea tesuturilor, metabolismul celular si circulatia sanguina. In acest fel este incurajat limfodrenajul, innoirea celulelor, iar pielea devine mai ferma.
Actiunea prelungita a ventuzelor duce la distrugerea celulelor adipoase si la netezirea tesutului adipos de sub piele.
Efectul este de cateva ori mai puternic fata de masajul obisnuit.
Ventuza din silicon, utilizata in automasajul anticelulitic are rezultate cu conditia sa fie aplicat zilnic, 2-3 saptamani, iar apoi ca masaj de intretinere, de 1-2 ori pe saptamana.


Ventuza costa doar 15 lei si o puteti comanda de Aici.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Parerea Dumneavoastra conteaza...